99,00 zł do darmowej dostawy
Towar wysyłany jest na terenie Polski kurierem InPost, DPD lub nadawany do Paczkomatu InPost, automatów pocztowych DPD Pickup w zależności od wyboru jakiego dokonał kupujący. Zamówienia zrealizowane do godz. 14:00 wysyłamy w ten same dzień roboczy. Możliwość wysyłki za granicę kurierem DPD.
Zobacz nasze koszty dostawy
+ Darmowa dostawa od 99 zł
Paczkomaty Inpost: 10,99 zł
Zamów do 14:00 wyślemy jeszcze dzisiaj!
DPD Pickup (punkt, automat paczkowy): 9,99 zł
Zamów do 12:00 wyślemy jeszcze dzisiaj!
DPD Kurier: 13,99 zł
Zamów do 12:00 wyślemy jeszcze dzisiaj!
Kurier Inpost: 13,50 zł
Zamów do 14:00 wyślemy jeszcze dzisiaj!
Odbiór osobisty: 0 zł
Kraków, ul. Miodowa 24a
Jeśli potrzebujesz szybkiej i bezpiecznej wysyłki zagranicę, skorzystaj z naszego przewoźnika – DPD. Dzięki atrakcyjnym cenom na wysyłki do większości krajów Unii Europejskiej, możesz oszczędzić pieniądze, a jednocześnie mieć pewność, że Twoja przesyłka dotrze na czas i w nienaruszonym stanie. DPD oferuje również możliwość śledzenia paczek w czasie rzeczywistym, dzięki czemu zawsze będziesz mieć kontrolę nad swoją przesyłką. Skorzystaj z usług DPD i przekonaj się, jak łatwo i wygodnie można wysyłać paczki za granicę.
Oferujemy wysyłkę na terenie:
(ceny orientacyjne w walucie euro podane przy przeliczniku 1 euro = 4,70zł)
W przypadku krajów tj. Czechy, Francja, Hiszpania, Portugalia – zachęcamy do zakupów u bezpośrednich dystrybutorów produktów Amix Nutrition w tych krajach.
Na podstronie każdego produkty, zaraz pod jego ceną – znajdziesz przybliżony termin wysyłki, który liczony jest od chwili potwierdzenia/złożenia zamówienia. Terminy wysyłki podawane są w ujęciu dni roboczych. Towar zamówiony do godz. 14:00 wysyłamy w ten same dzień roboczy. Czas Dostawy jest zależny od rodzaju przewoźnika i sposobu zapłaty. w 98% przypadków towar wysyłany jest w ten sam dzień roboczy.
Jest to system swego rodzaju – dużych skrzynek pocztowych, służących do odbierania paczek – 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. W ciągu 24godzin od mementu przekazania paczki, przesyłka powinna znaleźć się w paczkomacie. Klient po otrzymaniu KODU (drogą SMS oraz e-mail) – może odebrać swoją paczkę w każdym momencie. Jeśli Klient nie odbierze przesyłki w ciągu 3 dni, zostanie ona przewieziona do najbliższego Oddziału InPost. O adresie, pod którym paczka będzie czekać do odbioru Klient zostanie poinformowany SMS-em i e-mailem. W przypadku nieodebrania przesyłki w ciągu 14 dni od momentu doręczenia jej do Paczkomatu, InPost zwróci przesyłkę Nadawcy na koszt Nadawcy, pobierając opłatę równą kwocie nadania tej przesyłki. Nadawca natomiast obciąży tymi kosztami Klienta.
Please accept cookies to view the map.