Szybka i tania wysyłka
60 dni na łatwy zwrot
99% zadowolonych klientów
Oficjalny sklep dystrybutora
Oficjalny sklep Amix Nutrition
Kontakt: tel1: 531 311 595,  tel2: 570 008 275
email: [email protected] 
100% Oryginalne suplementy

ṢZYBKI KONTAKT

531 311 595

570 008 275

Zamów do 14:00, a wyślemy jeszcze dzisiaj:

99,00  do darmowej dostawy

Kategorie (klik)

Kontakt

Adres

ul. Miodowa 24 lok. A
31-055 Kraków

Dla Twojego bezpieczeństwa i ochrony przed automatycznym spamem, ten formularz jest zabezpieczony systemem CAPTCHA.

Zależy Ci na ekspresowym kontakcie? Napisz do nas wiadomość na Facebooku lub poprzez czat online w prawym dolnym rogu strony.
Średni czas odpowiedzi naszych konsultanów to 11 minut.

Śledź swoje zamówienia.

Zobacz aktualny status swojego zamówienia. Przejdź do formularza klikając tutaj.

Dostawa

Kiedy otrzymam moją paczkę?

Jeżeli złożysz zamówienie do godz. 14:00 –  zrealizujemy je jeszcze tego samego dnia roboczego. W przypadku zamówień po godz. 14:00 – paczka wysyłana jest w kolejnym dniu roboczym.

Termin dostawy od momentu wysyłki z naszego magazynu to:

  • 24h w przypadku kuriera,
  • 24h w przypadku paczkomatu INPOST
Jakie są rodzaje oraz koszty wysyłki?

Towar wysyłany jest na terenie Polski kurierem InPost lub nadawany do Paczkomatu InPost w zależności od wyboru jakiego dokonał kupujący.


Paczkomaty: 10,99 zł

Dla zamówień złożonych do godz. 12:00 paczkę wyślemy jeszcze dzisiaj

Kurier: 13,50 zł

 

Odbiór osobisty: 0 zł

Kraków, ul. Miodowa 24a

(Zobacz na mapie)


 

Zasady Wysyłki Towaru

Na podstronie każdego produkty, zaraz pod jego ceną – znajdziesz przybliżony termin wysyłki, który liczony jest od chwili potwierdzenia/złożenia zamówienia. Terminy wysyłki podawane są w ujęciu dni roboczych.

Czas Dostawy

Czas Dostawy jest zależny od rodzaju przewoźnika i sposobu zapłaty. w 90% przypadków towar wysyłany jest na kolejny dzień roboczy po złożeniu zamówienia.

  • Dla firm kurierskich jest to zwykle: 1-2 dni roboczych
  • Dla paczkomatów jest to zwykle: 1-2 dni roboczych
Czy otrzymam informację o nadaniu paczki?

Tak, w momencie przekazania paczki kurierowi – zostaną Państwo poinformowaniu o nr. przesyłki – drogą sms oraz e-mail. W dniu doręczenia zostanie wysłane przypomnienie w postaci powiadomienia SMS.

Czy mogę odebrać towar osobiście?

Tak, zamówienie możesz odebrać w naszym magazynie lub w sklepach stacjonarnych:

Przed odbiorem osobistym – skontaktuj się z nami droga telefoniczną (531 159 877) abyśmy mogli odpowiednio wcześniej przygotować zamówienie.

Czy możliwa jest wysyłka zagranicę?

Przesyłki zagraniczne realizujemy za pośrednictwem kuriera DPD, z możliwością wysyłki do większości Państw w Europie.

Oferujemy wysyłkę na terenie:

  • Anglia – 139 zł  (29,57 euro)
  • Austria – 44,85 zł  (9,5 euro)
  • Belgia – 44,85 zł (9,5 euro)
  • Bułgaria – 77,35 zł (16,4 euro)
  • Chorwacja – 77,35 zł (16,4 euro)
  • Dania – 44,85 zł (9,5 euro)
  • Estonia – 44,85 zł (9,5 euro)
  • Finlandia – 64,35 zł (13,7 euro)
  • Grecja – 96,85 zł (20,6 euro)
  • Irlandia – 64,35 zł (9,5 euro)
  • Litwa – 44,85 zł (9,5 euro)
  • Luksemburg – 44,85 zł (9,5 euro)
  • Łotwa – 44,85 zł (9,5 euro)
  • Holandia – 44,85 zł (9,5 euro)
  • Niemcy – 44,85 zł (9,5 euro)
  • Rumunia – 64,35 zł (13,7 euro)
  • Słowacja – 44,85 zł (9,5 euro)
  • Słowenia – 64,35 zł (13,7 euro)
  • Szwecja – 64,35 zł (13,7 euro)
  • Węgry – 44,85 zł (9,5 euro)
  • Włochy – 77,35 zł (16,4 euro)

(ceny orientacyjne w walucie euro podane przy przeliczniku 1 euro = 4,70zł)

W przypadku krajów tj. Czechy, Francja, Hiszpania, Portugalia – zachęcamy do zakupów o bezpośrednich dystrybutorów produktów Amix Nutrition w tych krajach.

Co jeśli kurier nie zastanie mnie w domu?

W sytuacji kiedy kurier nie zastanie Państwa w domu, pozostawi Państwu awizo z terminem kolejnej próby doręczenia, bądź będzie kontaktował się z Państwem telefonicznie, celem ustalenia dogodnego terminu.

Zamówienie

Czy muszę założyć konto aby zrealizować zamówienie?

Założenie konta nie jest wymagane aby złożyć zamówienie. Wybierz zakup jako gość, wypełnij formularz zamówienia, opłać zamówienie i gotowe. Pamiętaj jednak że rejestracja konta w naszym sklepie internetowym daje wiele korzyści tj.

  • tańsze zakupy dzięki punktom lojalnościowym,
  • wygodne śledzenie zamówienia,
  • priorytet przy realizacji zamówień.
Mam kod promocyjny! gdzie go wpisać aby był aktywny?

Swój kod rabatowy wpisz podczas składania zamówienia (górna część strony), oraz potwierdź klikając ” Wykorzystaj Kupon”. Zniżka naliczy się automatycznie. W razie problemów – skontaktuj się z nami za pomocą czatu online.

Zwroty i reklamacje zwroty i reklamacje

Jak złożyć reklamacje?

Jeżeli w zamówieniu znajduje się towar, którego Państwo nie zamawiali, lub towar został uszkodzony – prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta – za pośrednictwem czatu online lub wiadomości e-mail. Nasz pracownik skontaktuje się najszybciej jak to będzie możliwe.

Czy mam aż 60 dni na zwrot towaru?

Tak! Jako nasz Klient, masz prawo do zwrotu  towaru, aż do 60 dni od momentu jego otrzymania. Pamiętaj aby towar był w nienaruszonym stanie.

W zamówieniu znajdował się uszkodzony/ niewłaściwy produkt, co zrobić?

Jeżeli w zamówieniu znajduje się towar, którego Państwo nie zamawiali, lub towar został uszkodzony – prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta – za pośrednictwem czatu online lub wiadomości e-mail. Nasz pracownik skontaktuje się najszybciej jak to będzie możliwe.

Ile czasu trwa zwrot pieniędzy na moje konto?

Czas zaksięgowania zwrotu należności z transakcji to zazwyczaj 1 dzień roboczy.

Płatności

Na jaki numer konta należy wpłacić pieniądze za zamówienie?

Jeżeli płacisz w złotówkach:

PRZELEW TRADYCYJNY POLSKI RACHUNEK

Dane Firmy:

  • TOP FIT Jarosław Drozdowicz ,
  • ul. Miodowa 24a, 31-055 Kraków.
  • e-mail: [email protected]
  • tel. +48 793-410-056 ; +48  531 159 877
  • Numer konta bankowego dla przelewów z terenu Polski : Alior Bank    numer konta: 92249000050000450042741578

Jeżeli płacisz w euro:

PRZELEW ZAGRANICZNY

Dane Firmy:

  • TOP FIT Jarosław Drozdowicz ,
  • ul. Miodowa 24a, 31-055 Kraków.
  • e-mail: [email protected]
  • tel. +48 793-410-056 ; +48  531 159 877
  • 80249000050000400076724340 IBAN: PL80249000050000400076724340 Kod SWIFT banku: ALBPPLPW
Moje zamówienie zostało opłacone tradycyjnym przelewem. Kiedy wpłata zostanie zaksięgowana i otrzymam zamówiony towar

Długość księgowania przelewu zależy od czasu realizacji transferu między bankami. Zaksięgowane wpłaty są przez nas sprawdzane 2 razy dziennie, po sesjach przelewów przychodzących (11:00 oraz 15:00). Wówczas zmieniamy status zamówienia na:

W trakcie realizacji

Czy płatności w sklepie internetowy są bezpieczne?

Nasz sklep zintegrowany jest z systemami bezpiecznych płatności – Przelewy24.pl oraz PayPo. Dajemy Ci gwarancję najwyższego bezpieczeństwa transakcji jakie udzielają wyżej wymienione firmy.

Bezpieczne płatności online dzięki Certyfikatowi SSL 

SSL (Secure Socket Layer) to protokół szyfrujący wykorzystywany w celu zaszyfrowania przesyłanych przez użytkownika serwisu danych. Zakupy w sklepie AmixNutrition.pl są w pełni bezpieczne, dzięki zastosowanemu szyfrowaniu i certyfikatom SSL. Stosowany jest zarówno podczas podawania swoich danych w formularzu zamówienia, podczas ich edytowania jak i podczas dokonywania płatności poprzez system Przelewy24.

Czy mogę zapłacić Blikiem i szybkim przelewem z mojego banku?

Czy mogę zapłacić za zamówienie przy pomocy płatności odroczonych tj. PayPo?

Jak najbardziej!

Zamawiasz jak zwykle swoje ulubione suplementy Amix Nutrition. Dostajesz zakupy, i płacisz nawet 30 dni po zakupie. Bez żadnych dodatkowych kosztów. Bo możesz!

  • Nie potrzebujemy żadnych haseł i loginów do Twojego banku.
  • Nie wymagamy podawania danych, kart debetowych czy kredytowych.
  • Wszystkie transakcje są szyfrowane i wykonywane za pośrednictwem zabezpieczonych serwerów.
  • Do potwierdzenia zamówienia używasz tylko kodu, który dostaniesz SMS-em.
  • Płacisz za zakupy potem, czyli masz czas, żeby sprawdzić, czy towar jest zgodny z zamówieniem.
  • Jesteś objęty Gwarancją Ochrony Kupującego

Jak dokładnie działa PayPo?

1. Dodaj produkt do koszyka.

2. Wypełnij Formularz dostawy i wybierz
metodę płatności Przelewy24,a potem PayPo.

do-okienka

3. Sprawdzasz swoje dane, podajesz swój pesel i gotowe. PayPo płaci twój rachunek, a My realizujemy zamówienie. Suplementy są u Ciebie na drugi dzień roboczy