Szybka i tania wysyłka
60 dni na łatwy zwrot
99% zadowolonych klientów
Oficjalny sklep dystrybutora
Zamów do 14:00, a wyślemy jeszcze dzisiaj:

99,00  do darmowej dostawy

Kategorie (klik)

Kontakt

Status zamówienia, reklamacje

535 403 885

533 472 935

Czynne od 8:00 do 14:30

Zamówienia telefoniczne, doradztwo suplementacyjne

531 311 595

570 008 275

Czynne od 8:00 do 14:30

Napisz do nas wiadomość

na Facebooku lub skontaktuj się z nami poprzez Messenger.
Nasi konsultanci są zawsze gotowi, aby odpowiedzieć na Twoje pytania.

Dla Twojego bezpieczeństwa i ochrony przed automatycznym spamem, ten formularz jest zabezpieczony systemem CAPTCHA.

Odbiór osobisty

Odbiór osobisty

ul. Miodowa 24 lok. A
31-055 Kraków

Dostawa

Kiedy otrzymam moją paczkę?

Jeżeli złożysz zamówienie do godz. 14:00 za pośrednictwem przewoźnika InPost –  zrealizujemy je jeszcze tego samego dnia roboczego. W przypadku zamówień po godz. 14:00 – paczka wysyłana jest w kolejnym dniu roboczym. W przypadku przewoźnika DPD – analogicznie, do godziny 12:00

Termin dostawy od momentu wysyłki z naszego magazynu to:

  • 24h w przypadku kuriera,
  • 24h w przypadku paczkomatu INPOST, DPD PickUP, punkty partnerskie DPD.
Jakie są rodzaje oraz koszty wysyłki?

Zobacz nasze koszty dostawy

Paczkomaty Inpost: 10,99 zł

Zamów do 14:00 wyślemy jeszcze dzisiaj!

DPD Pickup (punkt, automat paczkowy): 9,99 zł

Zamów do 12:00 wyślemy jeszcze dzisiaj!

DPD Kurier: 13,99 zł

Zamów do 12:00 wyślemy jeszcze dzisiaj!

Kurier Inpost: 13,50 zł

Zamów do 14:00 wyślemy jeszcze dzisiaj!

Odbiór osobisty: 0 zł

Kraków, ul. Miodowa 24a


Czy otrzymam informację o nadaniu paczki?

Tak, w momencie przekazania paczki kurierowi – zostaną Państwo poinformowaniu o nr. przesyłki – drogą sms oraz e-mail. W dniu doręczenia zostanie wysłane przypomnienie w postaci powiadomienia SMS.

Czy mogę odebrać towar osobiście?

Tak, zamówienie możesz odebrać w sklepie z odżywkami i suplementami w Krakowie:

W momencie kiedy Twoje zamówienie będzie gotowe do odbioru – dostaniesz od nas wiadomość e-mail z niezbędnymi informacjami.

Czy możliwa jest wysyłka zagranicę?

Przesyłki zagraniczne realizujemy za pośrednictwem kuriera DPD, z możliwością wysyłki do większości Państw w Europie.

Oferujemy wysyłkę na terenie:

  • Anglia – 139 zł  (29,57 euro)
  • Austria – 44,85 zł  (9,5 euro)
  • Belgia – 44,85 zł (9,5 euro)
  • Bułgaria – 77,35 zł (16,4 euro)
  • Chorwacja – 77,35 zł (16,4 euro)
  • Dania – 44,85 zł (9,5 euro)
  • Estonia – 44,85 zł (9,5 euro)
  • Finlandia – 64,35 zł (13,7 euro)
  • Grecja – 96,85 zł (20,6 euro)
  • Irlandia – 64,35 zł (9,5 euro)
  • Litwa – 44,85 zł (9,5 euro)
  • Luksemburg – 44,85 zł (9,5 euro)
  • Łotwa – 44,85 zł (9,5 euro)
  • Holandia – 44,85 zł (9,5 euro)
  • Niemcy – 44,85 zł (9,5 euro)
  • Rumunia – 64,35 zł (13,7 euro)
  • Słowacja – 44,85 zł (9,5 euro)
  • Słowenia – 64,35 zł (13,7 euro)
  • Szwecja – 64,35 zł (13,7 euro)
  • Węgry – 44,85 zł (9,5 euro)
  • Włochy – 77,35 zł (16,4 euro)

(ceny orientacyjne w walucie euro podane przy przeliczniku 1 euro = 4,70zł)

W przypadku krajów tj. Czechy, Francja, Hiszpania, Portugalia – zachęcamy do zakupów o bezpośrednich dystrybutorów produktów Amix Nutrition w tych krajach.

Co jeśli kurier nie zastanie mnie w domu?

W sytuacji kiedy kurier nie zastanie Państwa w domu, pozostawi awizo z terminem kolejnej próby doręczenia, bądź będzie kontaktował się telefonicznie, celem ustalenia dogodnego terminu.

Zamówienie

Czy muszę założyć konto aby zrealizować zamówienie?

Założenie konta nie jest wymagane aby złożyć zamówienie. Wybierz zakup jako gość, wypełnij formularz zamówienia, opłać zamówienie i gotowe. Pamiętaj jednak że rejestracja konta w naszym sklepie internetowym daje wiele korzyści tj.

  • tańsze zakupy dzięki punktom lojalnościowym Amix Coin (zobacz więcej info)
  • wygodne śledzenie zamówienia,
  • priorytet przy realizacji zamówień.
Mam kod promocyjny! gdzie go wpisać aby był aktywny?

Swój kod rabatowy wpisz podczas składania zamówienia (górna część strony), oraz potwierdź klikając ” Wykorzystaj Kupon”. Zniżka naliczy się automatycznie. W razie problemów – skontaktuj się z nami za pomocą czatu online.

Zwroty i reklamacje zwroty i reklamacje

Jak złożyć reklamacje?

Jeżeli w zamówieniu znajduje się towar, którego Państwo nie zamawiali, lub towar został uszkodzony – prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta – za pośrednictwem czatu online lub wiadomości e-mail. Nasz pracownik skontaktuje się najszybciej jak to będzie możliwe.

Czy mam aż 60 dni na zwrot towaru?

Tak! Jako nasz Klient, masz prawo do zwrotu  towaru, aż do 60 dni od momentu jego otrzymania. Pamiętaj aby towar był w nienaruszonym stanie.

W zamówieniu znajdował się uszkodzony/ niewłaściwy produkt, co zrobić?

Jeżeli w zamówieniu znajduje się towar, którego Państwo nie zamawiali, lub towar został uszkodzony – prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta – za pośrednictwem czatu online lub wiadomości e-mail. Nasz pracownik skontaktuje się najszybciej jak to będzie możliwe.

Ile czasu trwa zwrot pieniędzy na moje konto?

Czas zaksięgowania zwrotu należności z transakcji to zazwyczaj 1 dzień roboczy.

Płatności

Na jaki numer konta należy wpłacić pieniądze za zamówienie?

Jeżeli płacisz w złotówkach:

PRZELEW TRADYCYJNY POLSKI RACHUNEK

  • Dane Firmy: Amixnutrition.pl Katarzyna Drozdowicz
  • Adres: 30-865 Kraków ul. Podłęska 11b m.7
  • Rachunek: PL11 2490 0005 0000 4530 0007 2634 Alior Bank

Jeżeli płacisz w euro:

PRZELEW ZAGRANICZNY

  • Dane Firmy: Amixnutrition.pl Katarzyna Drozdowicz
  • Adres: 30-865 Kraków ul. Podłęska 11b m.7
  • IBAN: PL 72 2490 0005 0000 4600 0007 4402 Kod SWIFT banku: ALBPPLPW
Moje zamówienie zostało opłacone tradycyjnym przelewem. Kiedy wpłata zostanie zaksięgowana i otrzymam zamówiony towar

Długość księgowania przelewu zależy od czasu realizacji transferu między bankami. Zaksięgowane wpłaty są przez nas sprawdzane 2 razy dziennie, po sesjach przelewów przychodzących (11:00 oraz 15:00). Wówczas zmieniamy status zamówienia na:

W trakcie realizacji

Czy płatności w sklepie internetowy są bezpieczne?

Nasz sklep zintegrowany jest z systemami bezpiecznych płatności – Przelewy24.pl , Tpay, Google Pay, Apple Pay, BLIK oraz PayPo. Dajemy Ci gwarancję najwyższego bezpieczeństwa transakcji jakie udzielają wyżej wymienione firmy.

Bezpieczne płatności online dzięki Certyfikatowi SSL 

SSL (Secure Socket Layer) to protokół szyfrujący wykorzystywany w celu zaszyfrowania przesyłanych przez użytkownika serwisu danych. Zakupy w sklepie AmixNutrition.pl są w pełni bezpieczne, dzięki zastosowanemu szyfrowaniu i certyfikatom SSL. Stosowany jest zarówno podczas podawania swoich danych w formularzu zamówienia, podczas ich edytowania jak i podczas dokonywania płatności poprzez system Przelewy24.

Czy mogę zapłacić Blikiem i szybkim przelewem z mojego banku?

Czy mogę zapłacić za zamówienie przy pomocy płatności odroczonych tj. PayPo?

Jak najbardziej!

Zamawiasz jak zwykle swoje ulubione suplementy Amix Nutrition. Dostajesz zakupy, i płacisz nawet 30 dni po zakupie. Bez żadnych dodatkowych kosztów. Bo możesz!

  • Nie potrzebujemy żadnych haseł i loginów do Twojego banku.
  • Nie wymagamy podawania danych, kart debetowych czy kredytowych.
  • Wszystkie transakcje są szyfrowane i wykonywane za pośrednictwem zabezpieczonych serwerów.
  • Do potwierdzenia zamówienia używasz tylko kodu, który dostaniesz SMS-em.
  • Płacisz za zakupy potem, czyli masz czas, żeby sprawdzić, czy towar jest zgodny z zamówieniem.
  • Jesteś objęty Gwarancją Ochrony Kupującego

Jak dokładnie działa PayPo?

1. Dodaj produkt do koszyka.

2. Wypełnij Formularz dostawy i wybierz
metodę płatności Przelewy24,a potem PayPo.

do-okienka

3. Sprawdzasz swoje dane, podajesz swój pesel i gotowe. PayPo płaci twój rachunek, a My realizujemy zamówienie. Suplementy są u Ciebie na drugi dzień roboczy