-5% na całe zakupy Kod: START Darmowa dostawa od 99PLN!
Oficjalny sklep Amix Nutrition
Kontakt: tel1: 793 410 056,  tel2: 570 008 275
email: [email protected] 
100% Oryginalne suplementy

NUMER TELEFONU

793 410 056

570 008 275

ADRES EMAIL

[email protected]

Zdobyłeś/aś darmową dostawę

Kategorie (klik)

Kontakt

Adres

ul. Miodowa 24 lok. A
31-055 Kraków

Zależy Ci na ekspresowym kontakcie? Napisz do nas wiadomość na Facebooku lub poprzez czat online w prawym dolnym rogu strony.
Średni czas odpowiedzi naszych konsultanów to 11 minut.

Dostawa

Kiedy otrzymam moją paczkę?

Jeżeli złożysz zamówienie do godz. 14:00 –  zrealizujemy je jeszcze tego samego dnia roboczego. W przypadku zamówień po godz. 14:00 – paczka wysyłana jest w kolejnym dniu roboczym.

Termin dostawy od momentu wysyłki z naszego magazynu to:

  • 24h w przypadku kuriera,
  • 24h w przypadku paczkomatu INPOST
Jakie są rodzaje oraz koszty wysyłki?

Towar wysyłany jest na terenie Polski kurierem InPost lub nadawany do Paczkomatu InPost w zależności od wyboru jakiego dokonał kupujący.


Paczkomaty: 10,99 zł

Dla zamówień złożonych do godz. 12:00 paczkę wyślemy jeszcze dzisiaj

Kurier: 13,50 zł

Dla zamówień złożonych do godz. 12:00 paczkę wyślemy jeszcze dzisiaj.

Dostawa na dzisiaj!: 13,50 zł

dla zamówień złożonych do 16:00, tylko na terenie Krakowa

(Zobacz jak to działa)

Odbiór osobisty: 0 zł

Kraków, ul. Miodowa 24a

(Zobacz na mapie)


 

Zasady Wysyłki Towaru

Na podstronie każdego produkty, zaraz pod jego ceną – znajdziesz przybliżony termin wysyłki, który liczony jest od chwili potwierdzenia/złożenia zamówienia. Terminy wysyłki podawane są w ujęciu dni roboczych.

Czas Dostawy

Czas Dostawy jest zależny od rodzaju przewoźnika i sposobu zapłaty. w 90% przypadków towar wysyłany jest na kolejny dzień roboczy po złożeniu zamówienia.

  • Dla firm kurierskich jest to zwykle: 1-2 dni roboczych
  • Dla paczkomatów jest to zwykle: 1-2 dni roboczych
Czy otrzymam informację o nadaniu paczki?

Tak, w momencie przekazania paczki kurierowi – zostaną Państwo poinformowaniu o nr. przesyłki – drogą sms oraz e-mail. W dniu doręczenia zostanie wysłane przypomnienie w postaci powiadomienia SMS.

Czy mogę odebrać towar osobiście?

Tak, zamówienie możesz odebrać w naszym magazynie lub w sklepach stacjonarnych:

Przed odbiorem osobistym – skontaktuj się z nami droga telefoniczną (531 159 877) abyśmy mogli odpowiednio wcześniej przygotować zamówienie.

Czy możliwa jest wysyłka zagranicę?

Przesyłki zagraniczne realizujemy za pośrednictwem kuriera DPD, z możliwością wysyłki do większości Państw w Europie. Cennik  możesz zobaczyć tutaj.

Co jeśli kurier nie zastanie mnie w domu?

W sytuacji kiedy kurier nie zastanie Państwa w domu, pozostawi Państwu awizo z terminem kolejnej próby doręczenia, bądź będzie kontaktował się z Państwem telefonicznie, celem ustalenia dogodnego terminu.

Zamówienie

Czy muszę założyć konto aby zrealizować zamówienie?

Założenie konta nie jest wymagane aby złożyć zamówienie. Poprostu wypełnij formularz zamówienia, opłać zamówienie i gotowe.

Mam kod promocyjny! gdzie go wpisać aby był aktywny?

Swój kod rabatowy wpisz podczas składania zamówienia (górna część strony), oraz potwierdź klikając ” ZASTOSUJ KUPON”. Zniżka naliczy się automatycznie. W razie problemów – skontaktuj się z nami za pomocą czatu online.

kupon rabatowy amix

Moje zamówienie zostało opłacone tradycyjnym przelewem. Kiedy wpłata zostanie zaksięgowana i otrzymam zamówiony towar?

Długość księgowania przelewu zależy od czasu realizacji transferu między bankami. Zaksięgowane wpłaty są przez nas sprawdzane 2 razy dziennie, po sesjach przelewów przychodzących (11:00 oraz 15:00). Wówczas zmieniamy status zamówienia na PŁATNOŚĆ ZAAKCEPTOWANA.

Zwroty i reklamacje zwroty i reklamacje

Jak złożyć reklamacje?

Jeżeli w zamówieniu znajduje się towar, którego Państwo nie zamawiali, lub towar został uszkodzony – prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta – za pośrednictwem czatu online lub wiadomości e-mail. Nasz pracownik skontaktuje się najszybciej jak to będzie możliwe.

Czy mam aż 30 dni na zwrot towaru?

Tak! Jako nasz Klient, masz prawo do zwrotu  towaru, aż do 30 dni od momentu jego otrzymania. Pamiętaj aby towar był w nienaruszonym stanie.

W zamówieniu znajdował się uszkodzony/ niewłaściwy produkt, co zrobić?

Jeżeli w zamówieniu znajduje się towar, którego Państwo nie zamawiali, lub towar został uszkodzony – prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta – za pośrednictwem czatu online lub wiadomości e-mail. Nasz pracownik skontaktuje się najszybciej jak to będzie możliwe.

Ile czasu trwa zwrot pieniędzy na moje konto?

Czas zaksięgowania zwrotu należności z transakcji to zazwyczaj 1 dzień roboczy.