-7% na całe zakupy Kod: WITAMINKI Darmowa dostawa od 199PLN!

Oficjalny dystrubutor Amix Nutrition

199,00 

Kontakt

 

 


  • Adres

    ul. Miodowa 24 lok. A, 31-055 Kraków

    • Telefon

      tel.: 793 410 056,

    • tel.: 570 008 275 w sprawie problemów technicznych z obsługą sklepu, płatnościami, realizacją zamówień.
kontakt amix polska

Formularz zgłoszeniowy

    Zależy Ci na ekspresowym kontakcie? Napisz do nas wiadomość na Facebooku lub poprzez czat online w prawym dolnym rogu strony. Średni czas odpowiedzi naszych konsultanów to 11 minut.

    Najczęściej zadawane pytania

    W czym możemy Ci pomóc? Wybierz kategorię pytań i znajdź odpowiedź.

    Dostawa  dostawa-towaru

    Kiedy otrzymam moją paczkę?

    Jeżeli złożysz zamówienie do godz. 11:00 –  zrealizujemy je jeszcze tego samego dnia roboczego. W przypadku zamówień po godz. 11:00 – paczka wysyłana jest w kolejnym dniu roboczym.

    Termin dostawy od momentu wysyłki z naszego magazynu to:

    • 24h w przypadku kuriera,
    • 24h w przypadku paczkomatu INPOST

    Jakie są rodzaje oraz koszty wysyłki?

    Wysyłki krajowe realizujemy za pośrednictwem kuriera INPOST oraz paczkomatów. Wysyłki zagraniczne obsługuje firma DPD – cennik tutaj.

    Cennik wysyłek krajowych:

    Czy otrzymam informację o nadaniu paczki?

    Tak, w momencie przekazania paczki kurierowi – zostaną Państwo poinformowaniu o nr. przesyłki – drogą sms oraz e-mail. W dniu doręczenia zostanie wysłane przypomnienie w postaci powiadomienia SMS.

    Czy mogę odebrać towar osobiście?

    Tak, zamówienie możesz odebrać w naszym magazynie lub w sklepach stacjonarnych:

    • Top-Fit ul. Miodowa 24 lok. A, 31-055 Kraków
    • M1 Galeria Handlowa (wyspa handlowa z suplementami), Aleja Pokoju 67, 31-580 Kraków

    Przed odbiorem osobistym – skontaktuj się z nami droga telefoniczną (793 410 056) abyśmy mogli odpowiednio wcześniej przygotować zamówienie.

    Czy możliwa jest wysyłka zagranicę?

    Przesyłki zagraniczne realizujemy za pośrednictwem kuriera DPD, z możliwością wysyłki do większości Państw w Europie. Cennik  możesz zobaczyć tutaj.

    Co jeśli kurier nie zastanie mnie w domu?

    W sytuacji kiedy kurier nie zastanie Państwa w domu, pozostawi Państwu awizo z terminem kolejnej próby doręczenia, bądź będzie kontaktował się z Państwem telefonicznie, celem ustalenia dogodnego terminu.

    Zamówienie  zamowienie-informacje

    Czy muszę założyć konto aby zrealizować zamówienie?

    Założenie konta nie jest wymagane aby złożyć zamówienie. Poprostu wypełnij formularz zamówienia, opłać zamówienie i gotowe.

    Mam kod promocyjny! gdzie go wpisać aby był aktywny?

    Swój kod rabatowy wpisz podczas składania zamówienia (górna część strony), oraz potwierdź klikając ” ZASTOSUJ KUPON”. Zniżka naliczy się automatycznie. W razie problemów – skontaktuj się z nami za pomocą czatu online.

    kupon rabatowy amix

    Moje zamówienie zostało opłacone tradycyjnym przelewem. Kiedy wpłata zostanie zaksięgowana i otrzymam zamówiony towar?

    Długość księgowania przelewu zależy od czasu realizacji transferu między bankami. Zaksięgowane wpłaty są przez nas sprawdzane 2 razy dziennie, po sesjach przelewów przychodzących (11:00 oraz 15:00). Wówczas zmieniamy status zamówienia na PŁATNOŚĆ ZAAKCEPTOWANA.

    Zwroty i reklamacje  zwroty i reklamacje

    Jak złożyć reklamacje?

    Jeżeli w zamówieniu znajduje się towar, którego Państwo nie zamawiali, lub towar został uszkodzony – prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta – za pośrednictwem czatu online lub wiadomości e-mail. Nasz pracownik skontaktuje się najszybciej jak to będzie możliwe.

    Czy mam aż 30 dni na zwrot towaru?

    Tak! Jako nasz Klient, masz prawo do zwrotu  towaru, aż do 30 dni od momentu jego otrzymania. Pamiętaj aby towar był w nienaruszonym stanie.

    W zamówieniu znajdował się uszkodzony/ niewłaściwy produkt, co zrobić?

    Jeżeli w zamówieniu znajduje się towar, którego Państwo nie zamawiali, lub towar został uszkodzony – prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta – za pośrednictwem czatu online lub wiadomości e-mail. Nasz pracownik skontaktuje się najszybciej jak to będzie możliwe.

    Ile czasu trwa zwrot pieniędzy na moje konto?

    Donec mattis finibus elit ut tristique. Nullam tempus nunc eget arcu vulputate, eu porttitor tellus commodo. Aliquam erat volutpat. Aliquam consectetur lorem eu viverra lobortis. Morbi gravida, nisi id fringilla ultricies, elit lorem eleifend lorem