-10% na całe zakupy Kod: WITAMINKI Darmowa dostawa od 200 PLN!

Oficjalny dystrubutor Amix Nutrition

200,00  brakuje do darmowej wysyłki

Kreatyny

Kreatyna Amixkreatyna amix

Kreatyna od Amix Nutrition stymuluje syntezę białek – działając  antykatabolicznie  i anabolicznie.  Wpływa na szybszy przyrost masy mięśniowej, sprawność i regenerację. Suplementacja kreatyną w połączeniu z ciężkim treningiem siłowym powoduje wzrost stężenia insulinopodobnego  czynniku wzrostu w mięśniach i poprawianie aktywności komórek satelitarnych.  Ma pozytywny wpływ na
wydolność fizyczną, masę beztłuszczową oraz morfologię mięśni.

kreatyna-amix-

WARTO PRZECZYTAĆ

Co to jest Kreatyna AMIX?

Kreatyna, właściwie kwas β-metyloguanidynooctowy, naturalnie powstaje z 3 aminokwasów – argininy, glicyny i metioniny. Syntezowana jest w głównej mierze w wątrobie a w mniejszym stopniu w trzustce i nerkach. Kreatyna to substancja magazynowana przez nasz organizm, możemy ją podzielić na wolną kreatynę i tą dla nas ważniejszą –   fosfokreatynę . Licząc procentowo ta druga stanowi około 60% całkowitej kreatyny.

kreaty monohydrat wzór chemiczny

kreaty monohydrat wzór chemiczny

Kreatyna w procesie fosforylacji, który odbywa się za pomocą enzymu – kinazy kreatynowej, przekształca się w fosfokreatynę. Fosfokreatyna to związek bezpośrednio wpływający na resyntezę ATP, czyli Adenozyno-5′-trifosforan, z którego organizm czerpie energię do wszystkich procesów w nim zachodzącym. ATP jest niezbędne do życia. Suplementy kreatynowe powinny leżeć u podstaw piramidy suplementacyjnej u każdej trenującej osoby. Jest to preparat bezpośrednio wpływający na poprawę siłę, wytrzymałość oraz objętość i odżywienie mięśn

Miejscem magazynowania kreatyny w organizmie są mięśnie, 95% całkowitych zasobów znajdziemy właśnie tam. Kreatyna, pomimo, że zaliczamy ją do substancji endogennych, zazwyczaj nie występuje w dostatecznej ilości w organizmie.  Tyczy się to jedynie osób trenujących sporty siłowe lub siłowo-wytrzymałościowe, dlatego suplementacja będzie świetnym rozwiązaniem.

jak działa kreatyna

jak działa kreatyna

Już w latach 90. XX wieku kreatyna zyskała szczególny rozgłos jako naturalny sposób na zwiększenie wyników sportowych i budowanie beztłuszczowej masy ciała. Stwierdzono, że ogólna zawartość kreatyny w mięśniach szkieletowych jest zwiększona po doustnym podaniu suplementów diety.

Jaką kreatynę wybrać?

W szerokiej ofercie kreatyn od Amix Nutrition znajdziesz klasyczne kreatyny z wersji monohydratu, stacki i mieszanki kreatyn, a dla najbardziej wymagających prawdziwe pererłki i nowości na rynku tj:.

MuscleCore® CreAge™ to innowacyjna forma kreatyny, która cechuje się znacznie wyższą biodostępnością od standardowych suplementów, które możemy znaleźć na rynku. Pod nazwą CreAge™ skrywa się niesamowicie skoncentrowany wodorotlenek HCL. Kreatyna HCL, jest solą kreatyny, jej struktura pozwala na zwiększoną rozpuszczalność oraz absorpcję przez organizm, zwykły monohydrat kreatyny nie może z nią konkurować. Kreatyna HCL nie powoduje wzdęć ani zatrzymywania wody, dodatkowo nawet małe dawki gwarantują doskonałe efekty.

crea age amix 120 caps

Amix CreAge

To doskonałe połączenie 6 form kreatyny, (tzw. stack kreatynowy) – jest to kompromis dla każdego kto nie jest pewny na co się zdecydować. Popularny matrix kreatynowy od Amix Nutrition  dostarcza 6 najlepszych form substancji (Monohydrat, HCL, Cytrynian, Jabłczan kreatyny z podwójnym i potrójnym wiązaniem oraz Kre-Alkalyn®), dodatkowo wzbogacony jest  o aminokwasy takie jak cytrulina czy beta alanina, które również poprawiają nasze możliwości na treningu. Jest to dodatkowa opcja dla osób szukających uniwersalnego suplementu kreatynowego, który świetnie sprawdzi się we wszelkich mieszankach stosowanych przed treningiem.

amix-crea-trix

Amix Creatrix

  • czy Creatine Magna Power – jedyna i  opatentowana molekuła będąca połączeniem kreatyny i magnezu. Suplementy firmy AMIX Nutrition  zapewniają klinicznie przebadaną kreatynę najwyższej jakości. Produkty takie jak Crea-Trix Amix czy Creatine Monohydrate gwarantują doskonałe efekty.

creatin magna power

Kreatyna Amix w badaniach naukowych

  • Rozwój siły – każdy chce być silniejszy, dodatkowe kilogramy na sztandze zawsze będą wyglądać dobrze a ciężar nigdy nie stanie się za ciężki. Zawsze celem jest podnieść więcej, nawet jeśli wydaje Ci się, że jest inaczej. Okazuję się, że jest suplement, który wspomoże twoje ciężkie treningi i pozwoli podnieść większy ciężar więcej razy, oczywiście mówimy o opisywanej tutaj kreatynie.  Moją tezę potwierdza  metaanaliza  22 badań, suplementacja kreatyną  w połączeniu z treningiem oporowym ukierunkowanym na rozwój siły pozwoliła poprawić wynik w powtórzeniu maksymalnym o 8% jednocześnie pozwalając wykonać o 14% lepszy wynik w wyciskaniu ciężaru maksymalnego na powtórzenia. W świetle tego przeglądu badań i z perspektywy znanych faktów dotyczących działania kreatyny możemy śmiało stwierdzić, że jej suplementacja pozytywnie wpływa na rozwój siły.
  • Rozbudowa i utrzymanie masy mięśniowej – zwiększenie objętości i intensywności treningowej, na co pozwala suplementacja kreatyną, samo w sobie ma znaczący wpływ na hipertrofię – budowanie masy mięśniowej. Istnieją jednak przesłanki, że sama suplementacja tej substancji też pozwala zwiększyć objętość mięśni. Fakt ten wynika również z metaanalizy 100 badań dotyczących suplementacji kreatyną. Inne badanie potwierdzające wpływ suplementacji kreatyną na rozwój masy zostało przeprowadzone na pacjetnach cierpiących na przewlekła obturacyjną chorobę płuc. Po wstępnej fazie ładowania trwającej 2 tygodnie kontynuowano suplementację monohydratu kreatyny (5g dziennie) przez dłuższy okres czasu. Grupa przyjmująca preparat zyskała 1,64 kg czystej masy mięśniowej więcej niż grupa przyjmująca placebo. W świetle tych badań swobodnie możemy traktować kreatynę jako suplement przyczyniający się do budowania masy mięśniowej.

Źródła:

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/14636102

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15994258

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/12945830

Źródła kreatyny w pożywieniu

Kreatyna jako organiczny związek chemiczny jest naturalnie produkowana w organizmach ssaków i występuje w mięśniach szkieletowych i sercu, dlatego też jej doskonałym źródłem z diety jest wszelkiego rodzaju mięso. Najwięcej dostarczymy z wołowiny, zjadając kilogram dostarczymy 5g kreatyny. Dobrym źródłem jest również kurczak i królik, stawkę zamyka wieprzowina.

Pomimo, że kreatyna dostarczana jest z bardzo popularnym i w wielu przypadkach podstawowym elementem diety każdego sportowca to jej ilość często nie jest wystarczająca. Jeśli nie jesz dziennie kilograma wołowiny to warto sięgnąć po dodatkową suplementację. Zwłaszcza, że do tej pory nie udało się stwierdzić skutków ubocznych suplementacji kreatyną. Nawet duże dawki nie prowadziły do żadnych nieprzyjemności, jedynie kilka osób po zjedzeniu skrajnie dużej dawki (powyżej 100g) dostarczyło lekkich problemów żołądkowo-jelitowych. Podczas przyjmowania kreatyny warto zadbać o odpowiednio wysokie spożycie wody.

ŹRÓDŁa kreatyny w pożywieniu

źrodła kreatyny w pożywieniu

Podkategorie:

MONOHYDRAT AMIX KREATYNA  mieszanki kreatyn amix, stacki kreatynowe

Grid List

Wyświetlanie wszystkich wyników: 15